דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס
Writy.
  • אימייל עסקי
  • אופיס 365
  • ג'ימייל עסקי
  • אירוח אתרים
  • אבטחת מידע
  • שרתים וירטואליים
  • מחשוב לעסקים
  • גיבויים
  • וואטסאפ עסקי
  • תמיכת מחשבים
Writy.
  • אימייל עסקי
  • אופיס 365
  • ג'ימייל עסקי
  • אירוח אתרים
  • אבטחת מידע
  • שרתים וירטואליים
  • מחשוב לעסקים
  • גיבויים
  • וואטסאפ עסקי
  • תמיכת מחשבים
אין תוצאה
הצג את כל התוצאות
Writy.
אין תוצאה
הצג את כל התוצאות
הצפיות שלנו בקונקטים של Salesforce: כל מה שצריך לדעת

הצפיות שלנו בקונקטים של Salesforce: כל מה שצריך לדעת

דודי מורתוב נכתב על ידי דודי מורתוב
ב ג'ימייל עסקי
Share on FacebookShare on Twitter

איך הכנסים של Salesforce משנים את עולם השיווק

אז הדבר הזה שנקרא Salesforce Connections מתקרב – זה קורה ב-11 ו-12 ביוני בשיקגו, והפוקוס השנה הוא על מה שנקרא "שיווק אגניטי". אם לא שמעת על זה, מדובר בשיווק שמשתמש בבינה מלאכותית כדי להתאים את עצמם לצרכים של הלקוחות בזמן אמת. די מגניב, נכון?

נשמע כמו רעיון טוב שנשמע זולג לחיים שלנו? גם אנחנו חושבים כך! אז תתכונן, כי בוא נ dive in לפרטים של מה מחכה לנו בכנס הזה.

You might also like

האמת על כותרות האימיילים: עמוד השידרה המוסתר!

האמת על כותרות האימיילים: עמוד השידרה המוסתר!

יוני 21, 2025
איך לטפל במיילים לא פעילים במיילצ'ימפ? כל הסודות! 🌟

איך לטפל במיילים לא פעילים במיילצ'ימפ? כל הסודות! 🌟

יוני 20, 2025

מה זה שיווק אגניטי?

שיווק אגניטי הוא גישה חדשה שמשלבת את הטכנולוגיות הכי מתקדמות כדי לשפר את חוויית הלקוח. במקום רק לזרוק פרסומות, השיווק הזה מגיב ויכול להבין מה הלקוחות באמת רוצים ברגע נתון. תחשוב על זה כמו על שיחה חיה – אתה שואל והם עונים!

מרשים מחכים לדיבור עם השותפים שלנו שמבינים איך להשתמש ב-Salesforce Marketing Cloud כדי לזרז את הצמיחה של העסקים שלהם.

ההתרגשות של שלנו

אנחנו ב-Litmus וב-Validity מתים על Salesforce. אולי זה לא סוד, אבל הלקוחות שלנו מתים על שיתוף הפעולה שלנו. אנחנו מדברים כאן על הטמעה מדהימה עם Salesforce Marketing Cloud שמקלה עליהם להשיג את המטרות השיווקיות שלהם בשנה.

שווה לזכור: למי שאוהב להתקדם – בטוח יש מה ללמוד כאשר כולם מתכנסים יחד.

חבירה של Litmus ו-Validity

בשנה שעברה, Validity רכשה את Litmus, והכנס הזה הוא ההזדמנות הראשונה שלנו להציג את עצמנו יחד. מסתבר שיש המון מה לשתף ולדון עליו! השאיפה שלנו היא להבין הכי טוב שאפשר איך אנשים משתמשים במוצרים שלנו בעבודות שלהם ולהפוך את הדברים למועילים עוד יותר.

כחלק מהשיחה, אנחנו נמסר טיפים וטריקים שיכולים לעזור לאלו שמשתמשים ב-Salesforce Marketing Cloud. הטריק האמיתי הוא לדעת איך לנצל את המהות של כל מוצר לעזרתנו.

הפסקה עם לקוח

אז, אתר בפוקוס – Guy Hanson, שמגיש פודקאסט בשם "Email After Hours", יעשה אירוע יחד עם אחת הלקוחות שלנו, ליסה ווסטר מקופלנד. הם ידברו על איך היא השתמשה בכמה ממוצרי Validity כשהם עברו מעולם אורקל לאנרגיה של Salesforce Marketing Cloud.

אל תשכח לרשום את זה ביומן: "איך לחבר את זרימת הדואר האלקטרוני שלך להצלחה מלאה". זה יכול באמת לשדרג את המשחק שלך בשיווק.

התשוקה שלנו

למה כל זה חשוב? כי השוק הזה מתפתח כל הזמן ואנחנו לא רוצים להישאר מאחור. מאוד מחכה לנו לעבוד עם אנשים אחרים כשהם משתפים את הסיפורים שלהם על איך הם הצליחו להשתמש בכלים שלנו כדי לעזור להם בעבודות היום-יום.

גם השתתפות בכנס ממלאה אותנו באדרנלין – התפיסה היא לראות איך כולם אוהבים את המוצרים ולדבר עם אנשים ששותפים לאותה תשוקה.

התפּרשות יהיה יותר משמעותי

כשהכנס יהיה במלואו, אנחנו בטוחים שגם המומחים הגדולים ביותר יהיו על הבמה, כמו Bozoma Saint John, שתשוחח על בניית מותגים עם אותנטיות ובינה מלאכותית.

אחת מהמטרות הכי גדולות שלנו היא להתחבר עם שאר השיווקנים ולחלוק עוד ידע. אז מה דעתך? תגיע, תהיה חלק מהחגיגה ואל תשכח לעבור אצל הביתן שלנו כדי לקשקש על קמפיינים ולהתעדכן בכל מה שחדש אצלנו.

לסיכום

Salesforce Connections הוא מקום שבו השיווק מתקדם. אם תרצה להתעדכן במה שקורה או לשאול שאלות על איך החיים שלך יכולים להשתפר עם טכנולוגיות חדשות, אל תהסס להגיע לביתן שלנו 44. יש שם אפילו מתנה מגניבה – דובון Litmoose!

אז תתכונן למפגש עם קהילת השיווק של היום – שיחות, רעיונות חדשים, ולמידה שלא תוכל למצוא בשום מקום אחר. שיווק אגניטי – זה העתיד, ואנחנו שם איתך!

דודי מורתוב

דודי מורתוב

חובב טכנולוגיה ומחשבים מגיל 0 , מתעניין בכל מה שקשור לשרתים ואחסון אתרים בארץ ובעולם. חוקר כל מה שחדש ברשת במיוחד אם זה משהו שניתן לגלות דרכו חיבור בין טכנולוגיה ועסקים

הפוסט הבא
מיקרוסופט BUILD 2025: עדכונים חשובים ואנשי טכנולוגיה חדשים

מיקרוסופט BUILD 2025: עדכונים חשובים ואנשי טכנולוגיה חדשים

ניווט באתר

  • אימייל עסקי
  • אופיס 365
  • ג'ימייל עסקי
  • אירוח אתרים
  • אבטחת מידע
  • שרתים וירטואליים
  • מחשוב לעסקים
  • גיבויים
  • וואטסאפ עסקי
  • תמיכת מחשבים

האחרונים שלנו

האמת על Passkeys: למה הם עדיפים מסיסמאות ואיך להשתמש בהם!

האמת על Passkeys: למה הם עדיפים מסיסמאות ואיך להשתמש בהם!

יוני 21, 2025
האמת על כותרות האימיילים: עמוד השידרה המוסתר!

האמת על כותרות האימיילים: עמוד השידרה המוסתר!

יוני 21, 2025
האמת על פרצת הנתונים של הארלי-דייבידסון: מידע אישי של 66,700 לקוחות בחוץ!

האמת על פרצת הנתונים של הארלי-דייבידסון: מידע אישי של 66,700 לקוחות בחוץ!

יוני 21, 2025

מי אנחנו

שרתים – טכנולוגיה לעסקים וארגונים

מגזין טכנולוגי לשיפור הפרודוקטיביות לארגונים ועסקים בכל הקשור לאחסון מידע, תיבות הדואר ואבטחה, שווה לעקוב.

  • דף הבית
  • מדיניות הפרטיות
אין תוצאה
הצג את כל התוצאות
  • אימייל עסקי
  • אופיס 365
  • ג'ימייל עסקי
  • אירוח אתרים
  • אבטחת מידע
  • שרתים וירטואליים
  • מחשוב לעסקים
  • גיבויים
  • וואטסאפ עסקי
  • תמיכת מחשבים

© 2023 | Sharatim.co.il מגזין טכנולוגי לשיפור הפרודוקטיביות בעולמות האחסון, תיבות הדואר ואבטחה לעסקים וארגונים שווה לעקוב.