איך הכנסים של Salesforce משנים את עולם השיווק
אז הדבר הזה שנקרא Salesforce Connections מתקרב – זה קורה ב-11 ו-12 ביוני בשיקגו, והפוקוס השנה הוא על מה שנקרא "שיווק אגניטי". אם לא שמעת על זה, מדובר בשיווק שמשתמש בבינה מלאכותית כדי להתאים את עצמם לצרכים של הלקוחות בזמן אמת. די מגניב, נכון?
נשמע כמו רעיון טוב שנשמע זולג לחיים שלנו? גם אנחנו חושבים כך! אז תתכונן, כי בוא נ dive in לפרטים של מה מחכה לנו בכנס הזה.
מה זה שיווק אגניטי?
שיווק אגניטי הוא גישה חדשה שמשלבת את הטכנולוגיות הכי מתקדמות כדי לשפר את חוויית הלקוח. במקום רק לזרוק פרסומות, השיווק הזה מגיב ויכול להבין מה הלקוחות באמת רוצים ברגע נתון. תחשוב על זה כמו על שיחה חיה – אתה שואל והם עונים!
מרשים מחכים לדיבור עם השותפים שלנו שמבינים איך להשתמש ב-Salesforce Marketing Cloud כדי לזרז את הצמיחה של העסקים שלהם.
ההתרגשות של שלנו
אנחנו ב-Litmus וב-Validity מתים על Salesforce. אולי זה לא סוד, אבל הלקוחות שלנו מתים על שיתוף הפעולה שלנו. אנחנו מדברים כאן על הטמעה מדהימה עם Salesforce Marketing Cloud שמקלה עליהם להשיג את המטרות השיווקיות שלהם בשנה.
שווה לזכור: למי שאוהב להתקדם – בטוח יש מה ללמוד כאשר כולם מתכנסים יחד.
חבירה של Litmus ו-Validity
בשנה שעברה, Validity רכשה את Litmus, והכנס הזה הוא ההזדמנות הראשונה שלנו להציג את עצמנו יחד. מסתבר שיש המון מה לשתף ולדון עליו! השאיפה שלנו היא להבין הכי טוב שאפשר איך אנשים משתמשים במוצרים שלנו בעבודות שלהם ולהפוך את הדברים למועילים עוד יותר.
כחלק מהשיחה, אנחנו נמסר טיפים וטריקים שיכולים לעזור לאלו שמשתמשים ב-Salesforce Marketing Cloud. הטריק האמיתי הוא לדעת איך לנצל את המהות של כל מוצר לעזרתנו.
הפסקה עם לקוח
אז, אתר בפוקוס – Guy Hanson, שמגיש פודקאסט בשם "Email After Hours", יעשה אירוע יחד עם אחת הלקוחות שלנו, ליסה ווסטר מקופלנד. הם ידברו על איך היא השתמשה בכמה ממוצרי Validity כשהם עברו מעולם אורקל לאנרגיה של Salesforce Marketing Cloud.
אל תשכח לרשום את זה ביומן: "איך לחבר את זרימת הדואר האלקטרוני שלך להצלחה מלאה". זה יכול באמת לשדרג את המשחק שלך בשיווק.
התשוקה שלנו
למה כל זה חשוב? כי השוק הזה מתפתח כל הזמן ואנחנו לא רוצים להישאר מאחור. מאוד מחכה לנו לעבוד עם אנשים אחרים כשהם משתפים את הסיפורים שלהם על איך הם הצליחו להשתמש בכלים שלנו כדי לעזור להם בעבודות היום-יום.
גם השתתפות בכנס ממלאה אותנו באדרנלין – התפיסה היא לראות איך כולם אוהבים את המוצרים ולדבר עם אנשים ששותפים לאותה תשוקה.
התפּרשות יהיה יותר משמעותי
כשהכנס יהיה במלואו, אנחנו בטוחים שגם המומחים הגדולים ביותר יהיו על הבמה, כמו Bozoma Saint John, שתשוחח על בניית מותגים עם אותנטיות ובינה מלאכותית.
אחת מהמטרות הכי גדולות שלנו היא להתחבר עם שאר השיווקנים ולחלוק עוד ידע. אז מה דעתך? תגיע, תהיה חלק מהחגיגה ואל תשכח לעבור אצל הביתן שלנו כדי לקשקש על קמפיינים ולהתעדכן בכל מה שחדש אצלנו.
לסיכום
Salesforce Connections הוא מקום שבו השיווק מתקדם. אם תרצה להתעדכן במה שקורה או לשאול שאלות על איך החיים שלך יכולים להשתפר עם טכנולוגיות חדשות, אל תהסס להגיע לביתן שלנו 44. יש שם אפילו מתנה מגניבה – דובון Litmoose!
אז תתכונן למפגש עם קהילת השיווק של היום – שיחות, רעיונות חדשים, ולמידה שלא תוכל למצוא בשום מקום אחר. שיווק אגניטי – זה העתיד, ואנחנו שם איתך!