איך להחזיר למערכת את המנויים לדיוור שלך
בוא נדבר על איך אפשר להחזיר את האנשים שנפלו מהרדאר שלך ברשימת הדיוור. יש אנשים שהתנתקו בכוונה מהתוכן שלך, אבל sometimes mistake happens, או שבכלל מדובר באימיילים שלא מתפקדים. אז איך מוודאים שהחזרה שלהם היא רצויה ולא מעיקה? כאן אני אסביר לך הכל.
הבנת המנויים
מה זה בעצם "התנתקות"?
כשמישהו מתנתק מהדיוור שלך, זה בדרך כלל לא בגלל שהוא מתגעגע למסמכים הרגילים שלך. הם פשוט לא מעוניינים יותר. אז אם אתה חושב לנסות להחזיר אותם, תוודא קודם שהם באמת רוצים לחזור. אחרת, זה עלול לגרום להם להתנתק שוב וליצור תלונות — מה שיכול להפריע גם לך וגם למערכת של Mailchimp.
מה זה "מנוי נקי"?
כשאימייל מעובד כ"נקי", זה אומר שמערכת Mailchimp ניסתה לשלוח לו הודעות, אבל הן לא התקבלו. זה יכול לקרות כי האימייל לא קיים או שהוא מלא, ולא מקבל הודעות נוספות. אם אתה רוצה להחזיר אנשים כאלו, עדיף שתקפוץ לעסקי אימיילים רק אם אתה בטוח ב-100% שהאימייל תקין ורוצה לתקשר. אחרת, תיתקל בבעיות שהוזכרו קודם.
איך להחזיר את המנויים?
לא ברמה של המון
עכשיו שלא תחשוב שאתה יכול להחזיר את כולם בבת אחת, כי אם אתה עושה את זה, זה יכול להיראות כמו ספאם. Mailchimp לא מעודדת את זה, והדרך היא להחזיר את המנויים אחד-אחד.
השתמשו בטופס להחזרה
הפתרון כאן הוא טופס שמספקת Mailchimp. אם מישהו מתנתק או שנמחק לו האימייל, הם יכולים להשתמש בטופס שהוא חלק מהשירות הזה, כדי לומר “היי, אני רוצה לחזור”. אני עליך לוודא שאתה עושה את זה רק אם אתה ממש בטוח שהם רוצים לחזור.
היכן למצוא את הטופס
טופס החזרה נמצא בעמוד "פורמים" בחשבון Mailchimp שלך תחת "פורמים אחרים". השתמש בטופס המיועד לכך שבו Mailchimp יודעת שהמשתמש שב על דעת עצמו.
סיכום
אז פירטתי איך להחזיר את המנויים. תזכור, זה באמת חשוב לדעת אם הם רוצים לחזור או לא. כלומר, לא כל אחד שמעוניין להחזיר את עצמו הוא באמת מעוניין. אם תעשה את זה בצורה נכונה, תוכל להתחיל להוזיל תגובות טובות ותשובו בדרך להצלחות.
אם יש לך שאלות או אם אתה צריך עזרה, אל תהסס לפנות. תזכור – קשר עם הקהל שלך הוא מפתח להצלחה!